Kerja mudah.com

Kerja-Mudah.com

Agak malas nak membuat ayat2 promosi tentang kerjamudah.com neh..Mata dh ngantuk tahap gaban..ni FAQ yg saya ambik dari webnya...Saya dh menyertai dengan modal rm5, setakat ne dh dpt rm22...Kalau korg nak cuba..sila2..hehe..

Frequently Asked Questions (FAQ)

Adakah perniagaan ini merupakan syarikat MLM, Direct Selling, Skim Pelaburan atau Skim Cepat Kaya ? Tidak, perniagaan ini adalah perniagaan jualan yang biasa. Bukan pelaburan yang menjanjikan pendapatan tetap. Kami menawarkan peluang kepada anda untuk menjadi agen promosi kami.

Apakah keuntungan saya menyertai program ini ?
Terlebih dahulu anda harus faham bahawa RM5 yang anda bayar adalah untuk yuran pendaftaran menjadi agen promosi kami serta caj website replika anda. Tiada sebarang yuran tambahan yang akan dikenakan lagi. Setiap jualan produk yang berlaku melalui link url anda, kami akan memberi komisen sebanyak 5% daripada nilai jualan.

Adakah lain-lain bantuan untuk promosi ?
Ada, ada akan mendapat laman web perbadi seperti http://kerja-mudah.com/?ref= (id anda) untuk anda promosikan dengan menghantar sms, memasang iklan2, menghantar email dan sebagainya. Dan juga kami ada menyediakan banner untuk anda melakukan promosi didalam ruangan member

Bolehkah saya membuka lebih dari 1 akaun ?
Boleh, boleh gunakan nama dan no akaun bank yang sama, cuma id login yang berbeza

Bagaimana saya dibayar ?
Sistem e-wallet kedalam akaun peribadi website ini, bonus dikira secara realtime

Bagaimana cara saya tunaikan ?
Membuat arahan withdrawal pada menu akaun anda, dan selepas pihak admin mengesah pindahan amaun tunai akan dimasukan kedalam akaun bank ahli dalam 1-48 jam

Bolehkah saya mengunakan akaun bank orang lain untuk pengeluaran komisyen ?
Boleh, yang penting orang yang anda percaya. Namun begitu anda dilarang memberi id dan password anda kepada orang lain.Kami tidak bertanggungjawab sekiranya komisen anda diambil oleh orang lain. Sila simpan id dan pasword anda di tempat yang selamat

Berapakah jumlah minimum pengeluaran komisyen ?
RM2

Adakah lain-lain cas yang dikenakan ?
Tiada cas, jika mengunakan akaun maybank atau cimb
*RM2 jika gunakan lain2 bank*

Adakan tempoh tertentu untuk membuat pengeluaran komisyen ?
Setiap isnin hingga jumaat, 5 hari seminggu, cuti-cuti am tidak dikira

Selepas membuat arahan withdrawal berapa lama tunai akan dimasukan kedalam akaun saya ?
Dalam masa 12-48 jam

Apakah jenis akaun bank admin yang digunakan ?
Buat masa ini hanya maybank dan cimb sahaja

Bagaimana cara-cara membuat pembayaran untuk akaun saya di aktifkan ?
Sila mendaftar dahulu, selepas itu ada langkah-langkah dan cara-caranya akan ditunjukkan kemudian. Sila pastikan maklumat yang anda beri adalah betul.


Klik sini;

Kerja-Mudah.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan